Torsdaaag~♥


Hejj!! Idag har vi varit på affären och köpt nya kläder, på "Grolls", det är en märkes butik, väldigt awesome om du frågar mej xD När vi var färfiga kom vi hem med ett par byxor, stövlar och handskar :DD Yheei^^
Jag älskar mina nya byxor och jag vill verkligen inte smutsa ner dom i laggården :/ Men går man lantbruk så gör man :'D Bilder på byxorna kommer längre ner^^ 

Ja vad har vi mer gjort idag dåå?? ;'D

Vi har haft "Djurens biologi" Vi gick ner till laggården och "klämde" på kossorna, vi skulle kolla efter deras skelett typ.. :D Det gick bra, vi träffade Saphir^^ Hon har blivit jättestor!! :'DD Jag tror nog inte att man kan gå med henne i "koppel" längre XDD 

Efter laggården var det lunch^^ Vi åt älgskavsgryta" fast jag tog "paella med räkor och chorizo XD Helt okej.

Middagen blev pasta och kasslergratäng. JAG SERIÖST DOG NÄR JAG LÄSTE ATT VI SKULLE ÄTA KASSLER!!! HAHA OMG! XDD

Nu hade jag tänkt visa er bilderna ni har väntat på ;D


Jag och Melindaaa~


Melinda och Raya! Eller Aya som hon egentligen heter :D


NYA BYXORNA! :))




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback