Tisdagen börjar närma sitt slut! ;)


Hejj!!! Idag är det ju tisdag, vilket innebär att Melinda har ridning idag. Jag, Angelica och Tilda följde med Melinda till PRK (Piteå´s ridklubb) och var som sällskap för att hon inte skulle känna sej ensam på sin första ridlektion^^
Det gick jättebra och hon var superduktig, senaste gången hon hoppade var för två årsen och hon har aldrig förr hoppat så högt som hon gjorde idag :)) Vi är mycket stolta över henne ;)
Jag, Tilda och Angelica var publik.. eller jag var nog mera inne i Angry Birds spelet XDD
Jag har seriöst kommit as långt, jag är på level 17-1 ;DDD Heheh~

Få se nu, vad har jag mer gjort idag...


Vi har ju haft den där "fordon och redskap" lektionen. Den var faktiskt inte så dum, vi fick lära oss om traktorer och sånt, alltså vilka typer av traktorer det finns och hur en motor fungerar ;D Efter lektionen spelade jag lite wordfeud och fotade lite bilder medans jag var i smådjurshuset med dom andra. Jag la upp alla bilderna på MyTubo^^ Fick jättegulliga bilder på några av djuren :)<3 Bilderna kommer här lite längre ner :)

Lunchen: Det blev potatis och fiskgratäng och som alternativ blev det skinkfrestele.. helt okej faktiskt :)

Middagen: Det blev bakad potatis, lövbit och aromsmör. Säger nog samma sak här... helt okej faktiskt, löbiten var väldigt senig och jag som typ är as känslig för senor.. hehe. Gick att äta, potatisen var awesome :)

Efter middagen åkte vi ju till stallet, men det har jag ju redan berättat om.
När vi skulle åka "hem" så var vi typ fast där för att vi skulle inte hinna med bussen, och nästa buss skulle gå 23.20 så vi skulle inte hinna äta någon kvällsfika om vi tog den. Men det löste sej... vi fick skjuts av Tildas mormor :)) Hon bor här i Piteå så det gick ju bra :D BTW, hon har as söt mormor... :)

Efter kvällsfikat gick vi in till mitt och Melinda´s rum. Sara lånade min dator och kollade sin Tumblr..
Det slutade med att vi kollade på lite bilder.. och jaa.. "Snygg" säger jag bara.. behöver jag säga nått mer?? c:

Aja men så ser min lilla tisdag ut. Skriver mera imorgon :))
Blev ett väldigt kort inlägg idag ;D 

Bilderna från smådjurshuset: 












Random bild jag fotade utanför ;D


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback