Sett på film :'D

Hejj!! Idag efter middagen, när Melinda var på PRK såg jag, Sara, Linnéa, Angelica och Ellen film. Vi såg på Sweeney Todd :'D

HAHA!! Vi dog åt några scener i filmen.. när pojken sjöng.. alltså inte Tobi utan den andra.. han som sjunger " I feeeeeel you Johannaaaa~" HAHA!! OMG!! MEN DET SOM SERIÖST VAR BÄST, var när vi höll på att dö till "Snape´s" rynka som han har i pannan!! HAHAA! Alltså seriöst, den är såå jäkla synlig och ful!! HAHAH!! 


HAHAHA!! VISST ÄR DEN FUL! XDD Alltså förlåt, men nästa gång du ser den här filmen, om du nu ska det, vilket jag rekommenderar, så kommer du störa dej på den.. haha jag kunde inte se filmen utan att tänka på rynkan xDD


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback