Överlycklig!!

Heej!!!! Alltså jag har ingen aning varför men dom här senaste dagarna har jag varit super-duper-mega-glad!!
Jag vill typ bara jkehgjkewhjkebrjkh3jkrg dampa söder tangentbordet nu när jag skriver...

Jag längtar tilll TORSDAG!!!!!!
Vi kommer göra något riktigt awesome som jag bara inte kan berätta i förväg.. seriöst det kommer bli så himla roligt, jag blir nästan gråtfärdig när jag tänker på det!! ALLTSÅ!! SHIT... <33333

Ni anar inte hur roligt shema vi har fått.. NYA EXTREMT ROLIGA LEKTIONER!! <3
Vi har fått en ny lektion som kallas för "Djurens biologi" Det handlar som sagt om djur, typ deras skelett och allt möjligt + att vi har fått en ny lärare, hon verkar helt sjukt grym! SÅÅ Awesome!
En av dom andra nya lektionerna är "Djurhållning Lantbruk" Det handlar om lantbruksdjuren och vi kommer typ få vara i lagården hela lektionerna :) Vi har också fått en ny lärare, hon verkar jättesnäll och det kommer bli så sjukt roligt. 
Imorgon börjar våran nya lektion som heter "Fordon och redskap" Vi kommer säkert få köra traktor!!!!! AWESOME!
Jaa det här är bara en del av varför jag är så himla glad! :) <33 *liiipar* Haha blev ett ganska udda inlägg idag :D

BTW Jag har skaffat wordfeud på min telefon så det är bara att lägga till mej så kan vi speeela!! ;)
Jag heter: Jullia95 Lägg märke till att det är två "L" :))<33

Aja nu har jag typ tänkt sova, Melinda har typ somnat så det är nog dags att lägga sej nu :'DD
Godnatt <33

Dsc_0749_178543017_large
Inte min biild, är lånad från we♥it^^


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback