Nu är man hemma~

Hejj!! Nu är det så här att vi fick sluta tidigt idag + att vi är lediga imorgon ;D Hur bra är inte det?? :))
Men alltså en grej som är konstigt, det är att jag är såå himla glad hela tiden, jag vet inte vad det är.. haha jag vill typ bara fladdra med armarna och vråla hela tiden.. haha så himla udda xDD Men det är säkert för att det är helg~
Hur som helst, imorgon ska jag och mamma åka in till stan och fixa mej ett bankkort ;D Jag ska också få ett ID, haha det var väl på tiden? Jag mena alla i min klass har ett och dom fick det när dom var 13/14 år :'DD Sen ska jag väl vara med Maja! :))<33 Har ingen aning vad vi ska hitta på, blir väl att se på film? :D Haha, aja men nu ska jag göra lite läxa och sen sova :) Men skriver mera imorgon c: 




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback