Laggården :'D

Tjenare!! Idag har vi varit i laggårn hela dagen, nu kan jag säga att man luktar väldigt gott ;DD
Det vi har fått göra idag är mjölkat^^ Det gick jättebra och den första kossan jag fick provmjölka alldeles själv, alltså torka juverna på och sätta dit mjölkorganet var Saphir´s mamma :)) Nummer 868 :'DD Haha, tänk att det just blev hon :D Vi har också varit hos griskultingarna :))


Så här ser det ut i själva mjölkgropen :))


Den där saken tar bort luften från mjölken :)) Det är mycket viktigt :D... jag tror det var såå.. c:


Mjölkorgan, det är själva saken som man mjölkar med :)) By the way, det där är Saphir´s mamma :)


Saphir´s mamma :)<33 Det som var gulligt var att när jag höll fram mobilen mot henne och tänkte fota, tittade hon in i kameran och stodstilla tills jag tog bort mobilen, så fort jag höll upp den igen,  kom hon fram med huvudet, haha preics som om hon ville bli fotad eller nått :'DD SÅÅ SÖT!!



En av dom 16 kultingarna som suggan fick :D OTROLIGT SÖT!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback