Klassisk musik "Plugga"

Tjenare!! Jag och Melinda sitter här på rummet och lyssnar på lite klassisk musik.. Det är bara så himla vackert, speciellt Mozart, Beethoven, Vivaldi och Bach!! Haha nej jag skojade bara xDD Melinda hade tänkt plugga lite inför matteprovet som vi har nu på torsdag så då passar jag på att spela lite klassisk musik, det sägs ju att man blir smart av det ;)) Haha! omg, jag garvar sönder stället varje gång jag ser elller hör hennes reaktion efter varje låt xDD
Hon tycker mera om k-pop säger hon, men jag mena: Om jag spelar låtar som hon tycker är bra kommer hon ju bara sjunga/dansa och inte få någonting gjort XD Haha! :']]

Haha!! När jag väl slår av vill hon höra på mer! xDD Haha! Hon är allt för charmig den där ligga ungen ;))

Aja, det kanske är dags för mej att plocka fram boken då och börja räkna ;D Skriver mera imorgon, om det inte blir ett i kväll när Melinda är i stallet :'} Men först! Liteeee bilder från svenskan:


Haha! Aww, kolla vad sötungen, Sara hade skirvit på mitt papper!♥ Aww!~


Haha! omg, den här ungen dåå! xD Haha wtf?? xDD Haha! Alltså om jag ska vara helt ärlig så är det ju faktsikt så här att jag bara tycker att han var jävligt snygg när han var ung... det är ju inte så att jag tänker gifta mej med honom bara därför xDD HAHA!


Postat av: Miinda

Naaaaj, min fula snirkliga stil! )'x

Meeen jag ändrade faktiskt till den andre, stolt

Och du kan ju låsas att det är den unga Johnny Depp (a) allt går att fixa i fantasin~

2012-02-02 @ 12:54:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback