Käkat :'D

Hejj!! För typ några timmar sen var vi på Max och åt. Det var jag, Melinda, Sara, Linnéa, Ellen, Carro, Rosalie och Tilda :')) Haha, det var jätteroligt för Tilda och Melinda höll seriöst på att dö för i kassan stod det en, okej nu ser jag det här från deras synvinkel.. AS SNYGG ASIAT!! Jaa enligt dom dåå.. haha, när vi hade ätit färdigt ville typ alla köpa glass så Melinda och Tilda gick till kassan tre gånger och beställde glass XDD Såå himla fail x'3 Melinda var as röd i ansiktet när hon skulle betala, du skulle ha sett hennes min XD HAHA!! Såå SÖT! :)


Haha, den här bilden är från mattelektonen som vi hade idag xDD


Gullig liten Sara i väntan på buss-fan :)


Vi vandrar till Max!




COOLA!


Min glass!! Det är en Max Blizzer :'DD Med DUMLE!!


Linnéas glass :'D


Carro :'DD


GULLUNGEN!♥


Haha, det var Carro som ville att jag skulle fota den där xD Det var för att det stod "Pappa Magazine" Haha, jag vet inte XDD


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback