HEMMA! :)


Hejj!! Nu är jag äntligen hemma. Jag sitter vid pappas dator och knaprar på en ölkorv ;) Så himla gott! <33
Idag har vi varit i laggårn hela skoldagen, när skolan var slut duschade jag och sen dansade jag och Melinda till musik i rummet medans vi städade. Vi lyssnade på lite allt möjligt^^ TILL OCH MED MELINDA´S FAVORITLÅT! "Kicki Danielsson- Bra Virbrationer" HAHA!! Hon verkligen hatar den ;DD Det var så himla roligt och slå på den hela tiden, du skulle ha sett hennes min! XDD Nu kommer det iallafall lite bilder^^


Vi har ju som sagt varit i laggården idag.. Det som var det roliga var att vi skulle få prova "låtssas mjölka" och då skulle jag, Sara och Melinda vara "kossor" Så Carro och Linda öppnade grindarna till oss och vi gick in. När vi var "fast" fick vi stå där tills dom släppte ut oss igen ;D Det var jätteroligt och vara ko :DD Du borde prova någon gång ;)


Nya stövlarna som vi fick igååår ;)


Jullia!^^


Har också varit på DollarStore och Ica idag. Vi köpte lite mat och sånt till mej inför i morgon. Jag ska vara ensam hemma med Nellie tills på söndag för familjen + Elias (Joel´s vän) ska åka och bo på hotell. Det blir Piteå havsbad den här gången.

Postat av: MajaKuoppala - F O T O & V A R D A G

Jull skulle jag vara med dig imorgon :O

2012-01-13 @ 21:42:56
URL: http://majakuoppala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback