DAAAGEN!~


Hejj!!! Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket. Vi har tittat på skelett hos olika djur, haft lite traktor snack, matte och biologi. Vi har också fått reda på att vi kommer få ta traktorkort, förut var det inte säkert, men nu har rektorn beslutat att alla från häst och jord kommer att få ta. Nästa gång kommer vi få inloggningsuppgifter typ :'D

På biologin blev jag äntligen klar med min rapport. Seriöst, jag ska aldig mera skirva en rapport, så himla tråkigt. Fast en sak var jätterolig och det var när jag gav vackra kommentarer i slutet av rapporten, haha jag och Melinda typ dog x'3


XDD BTW, jag skickade inte in rapporten så här.. XD


HAHA!!! XDD Suddade ut allt innan den blev skickad ;)

Lunchen: Det blev grillad kyckling, ris, wookgrönsaker och sötsur sås ;)) Det var jättegott :)





HAhaha!! Jag måste bara visa vad jag hittade i GC idag!!!!!!! HAHA KOLLA HÄR:


HAHA!! Ser du vilken snubbe det är på bilden?? Snubben från Swedish meal time!! HAHAA HAN ÄR SÅ JÄKLA AWESOME, fatta att jag dog när jag såg den där tidnigen :'DD


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback