BOM BOM BOM, I WANT YOU IN MY ROOM :'DD

Heejj!! Jag, Melinda, Sara, Tilda och Angelica befinner oss just nu i rummet. Vi lyssnar på lite musik och dampar lite :D
Jag hade liksom tänkt visa er min lilla dag :DD Och så här ser den ut :))

Dagen började med att vi var och tog förväl av Alert, en av hästarna här på grans. Hon har stått här sen hon föddes men idag var dom tvungen att ta bort henne pågrund av hjärtfel. Det var inte så roligt.. 


:c


Jag passade också på att fota Zombie, Angelicas favorithäst. Hon sa att det är omöjligt att fota Zombie så jag ville testa XD HAHA! Inte så bra bild men..

Efter det hade vi biologi, det här var vad jag hittade på min bok...

Tack Melinda.... xDD


HAHA!! Har ingen aning varför jag fotade den där men jag tyckte det lät roligt, Liger och Tigon XDD

Jag har också suttit vid datorn i datasalen ;DD Kolla vad otroligt vacker bakgrundsbild jag har :))


ANANANANAS! <3


Jag och Carro (norsken) har dansat framför den "stora spegeln" i gympasalen :DD Det var mycket roligt ;D


FJÄRT!


Postat av: angelica

han e svårare att fota i hagen och när man håller honom. Han satt fast och då är mkt lättare att fota :P

2012-01-17 @ 07:07:45
Postat av: NORSKEN

Min lillbebis! Saknar henne jättemycket! :(

2012-01-17 @ 21:52:32
URL: http://www.emofreeak.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback