-Hemma-

Hejj!! Nu är jag äntligen hemma :) Idag har vi varit i laggårn och fått välja en "skötko" som vi ska få mjölka, borsta, ja ta hand om helt enkelt :) Jag kunde inte bestämma vem jag ville ha så jag och Melinda ska ha samma :'D
Haha!~ Jag har också varit på stan med mamma idag. Vi har kollat på lite kläder och när vi skulle åka och hämta mitt ID-kort så hade inte det kommit på banken :/ Seriöst! Snubben sa att det skulle ta en vecka för kortet att "bli klart" om jag säger så, men nu ska det tydligen vara klart nästa vecka...omg.. aja här är bilderna från idag :)


Lunchen bestod utav Tacos! :) Mycket gott om du frågar mej!♥




När jag kom hem hade mamma varit och köpt en ny tröja till mej♥ Tack så mycket, jag älskar den verkligen!<3


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback