Yesterday^^

Hejj! Det blev ju inget inlägg igår om själva dagen typ för jag var jättetrött när jag kom hem och orkade inte blogga, gjorde lite på min läxa när jag kom hem och sen gick jag och la mej. Klockan var typ halv 11 xD Men det var ju bara för att jag hade vaknat 5 på morognen så.. men nog om det^^ Tänkte berätta lite om vad jag gjorde :)

Dagen började med att jag och Carro gick ner till laggårn och mjölkade lite, det gick jättebra och jag var så himla glad hela dagen eftersom att jag fick mjölka min älskade lilla Blackward för första gången♥ Hon var jätteduktig och jag var så stolt över henne♥♥ Sen efter det åt vi frukost^^ Jag åt en macka och lite yoghurt :) Efter det var i laggårn igen, vi städade taket hos fåren och jag fick också prova på att köra lite traktor :)) Shit vad jag hade glömt bort mycket när jag skulle köra xD Men nu efter att jag gjort det igen tror jag att det sitter.

Efter det hade vi lunch, det var nog den värsta lunchen jag har varit med om.. jag kunde inte andas av skratt.. xDD Hahaa omg! xD Vad som hände kan jag inte säga här, men om du är nyfiken och vill veta så kan du ju alltid fråga mej privat^^ Sen hade vi biologi.. det gick ganska bra, förutom att jag fick så där ont i foten igen som jag brukar ha fast värre då.. så jag gick till skolsköterskan.. hon sa att jag hade stukat foten rejält, men att det kommer gå bort om någon månad. Ja du, leva med den här foten i flera månader tänkte jag xD

Vi har också haft idrott idag.. jag struntade i att foten värkte och var med på vollybollen ändå xD Det gick rätt bra, men jag måste ha sett väldigt rolig ut när jag hoppade runt på ett ben xDD Varför jag var med på idotten var för att jag seriöst älskar våra idrottslektioner ;DD HAHA! Han är ju så himla rolig våran lärare xDD En timma med honom och man har minnen för livet, haha du ska höra hans humor! xD Så dålig så att den blir braa! ;DD

Aja, efter idrotten fick vi skjuts av Elisabeth till busshållplatsen och drog hem. När jag var hemma satte jag mej direkt med läxan jag hade fått, den är till måndag men jag ville göra bort den så att jag kan vara ledig istället ;D Jag har nästan gjort klart den nu, har bara två frågar kvar nu såå :)) Sen efter läxan gick jag och la mej :)♥♥

Så ser gårdagen ut^^ Nu kommer bildernaa :)♥♥


Så här ser det ut när man mjölkar :))


737 är Blackwards id-nummer^^ Det är det numret som står i hennes öron :))



Här ser man att hon mjölkade 14,6 kg.. det är rätt mycket för en ny blivade ko ;) varför jag skrev kg är för att man mäter upp mjölk i kilo inte liter ;D


Ko nummer 720 :) Emelie´s kossa :)♥♥


Där sitter Sara i traktorn och ska precis köra iväg med lite gammalt hö :D


Fåren♥♥


Haha Emelie dåå♥♥ Visst är hon söt? ;D


Sara, hon ska precis ta sprutan på en kalv eller i det här fallet en apelsin :D Varför själva nålen ser så failad ut är för att jag var tvungen att rita dit den, den syntes inte på bilden så jag gjorde den mera tydlig fast jaa, nu ser det väldigt fult ut xD


Sara tar sprutan på en apelsin :D Haha, varför vi gör det på apelsiner är för att vi ska lära oss att spruta och inte få luftbubblor i sprutan :D Haha, lägger du märke till att hon har rosa naglar? Haha, det var jag som gjorde om bilden lite xD Hon skulle aldrig bära något rosa ;DD


Emelie, jag och Melinda :D Brillorna jag har på mej är Carro´s ;D Men jag har fått låna dom i helgen♥♥


Sara och Melinda♥♥ Glöm inte att kolla lite extra noga på Sara´s ögon!♥♥


AWW älskar verkligen den här bilden♥♥ Hon råkade somna på bussen och jag och Sara var busiga och råkade fota henne♥♥ KOLLA SÅ SÖT HON ÄR"♥


Jag i brillorna~♥♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback