Yesterday^^

Hejj!! Eftersom att det inte blev så mycket bloggande igår så hade jag tänkt skriva lite om dagen idag istället :)

Igår var vi aldrig i laggårn som jag hade skrivit att vi skulle.. vi for istället tilll en annan laggård i "Lillpiteå"
Vi fick kolla hur en mjölkrobot fungerar och lite andra grejer :) Mjölkroboten var verkligen jättehäftig! ;)
Jag blev as imponerad x'DD

Jag har också fått tillbaka en uppgift som jag har gjort för ett tag sen :) Jag blev mycket stolt över betyget :D
Här är bilder från dagen :))♥
 

Kolla betyget!! :DD A= MVG!! :))♥


Haha Carro dåå xDD




Melindaa~


Mjölkroboten xD


Melinda blir misshandlad xDD


HAHHAHA! Jag seriöst älskar den här bilden!! KOLLA SARA´S MIN! XDD


Kossaa~


Hahah såå söt!~

Det var det vi gjorde :))♥

Postat av: Maja Kuoppala

Tror jag har varit för mycket med dig, drömde om en kossa. IALLFALLL! Kan du inte ta med dig datorn, jag menar du har sportlov och är här i en vecka +++++(!!!!) jag har massa ideér och så om vi är med varandra kan vi bloggelibloggaren!

2012-02-28 @ 19:13:14
URL: http://majakuoppala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback