22/02-2012

Hejj!! Den här dagen har varit helt okej, sovmorgon, ett dubbelpass i matten, biologi och engelska.
Vi har inte varit i laggårn nått den här dagen, det kändes väldigt konstigt, vi brukar ju alltid ha någon lektion i laggårn men nej nej :D Det som också var konstigt var att vi hade ett dubbelpass i matten, det har vi aldrig haft förr, men det var för att våran lärare som vi egentligen skulle ha i djurens biologi var sjuk så vi hade matte istället, plus att efter "djurens biologi" hade vi matte så det blev ett dubbelpass. Annars har dagen varit bra :)

Blir inte ett så långt inlägg nu, men det är för att imorgon ska jag och Carro kliva upp klockan 05.00 och mjölka. Vi har jour i laggårn så jag måste gå och lägga mej nu^^ Men jag skriver mera imorgon när jag har kommit hem, är ju ledig på fredag så jag åker hem redan imorgon ;)) Aja, det kanske kommer upp några inlägg under dagen från min telefon :)

JuliaJohansson~


Saras verk xD

Postat av: Ladan!

Hahah de var awesome! ;)

2012-02-24 @ 09:09:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback