Om mej igen då :']]♥

Hejj! Fick i uppgift av min söta kompis Angelica att skriva lite om mina kompisar och min musik så här kommer det:


Melinda Jonsson: Du är en av mina knasigaste kompisar, helt sjukt awesome. Kommer alltid att älska dej lika mycket som jag alltid gjort fast vi kan bråka lite då och då, men sånt händer ju alla♥

Angelica Törngren: Hästtokig tjej, lite blyg men som inte gör så mycket väsen av sej. Helt jävla underbar, perfekt om man vill prata om saker, du lyssnar på allt man säger♥ Helt klart djurvän, plus om man vill "snacka häst" så är du rätt person♥

Emelie Almström:
Du är sjukt snäll och kommer alltid med roliga kommentarer, du vet vad du vill och du kommer passa bra som polis♥ Jag älskar ditt skratt och här har vi värsta djurvännen♥

Caroline Moen: Du är nog den tuffaste tjejen jag har träffat, grymt snäll, rolig och stark, ja en riktigt bra vän helt enkelt♥

Sara Lugnet: Du är verkligen en vän som man kan lita på, säga saker till utan att det kommer ut, helt jävla sjukt awesome, helt enkelt♥ En hästtjej här med♥ JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DINA ÖGON!♥♥♥♥ SÅÅÅ FIINAA!♥♥♥ GE MEJ DOM!♥

Tilda Johansson: Haha, hur ska jag börja.. du är nog den knasigaste NV-aren här på skolan, jag älskar din humor och dina kommentarer. Du är mycket omtänksam, värsta uken faktiskt♥♥

Linnea Kaarle: Den drygaste NV-aren av dom alla.. nej jag bara skoja♥♥ Smart som fan och bra om man behöver hjälp med pluggandet. Snäll och som alltid tillbringar sin tid hos Filip xD Cool och en trevlig liten NV-are♥

Ellen Sunström: Du är en mycket snäll och gullig liten NV-are♥ Smart och klyftig♥

Rosalie Funck: Du är en såå otroligt söt tjej. Älskar ditt gulliga skratt♥♥♥

Evelina Olofsson: Du är så himla söt och snäll♥♥ Saknar dej verkligen, du ställer ofta upp♥ måste vara med dej någon dag♥

Linnéa Hertzberg: Såå otroligt snäll och söt du är♥ Älskar din humor och ditt skratt♥♥ Saknar dej♥ Måste vara med dej någon dag och om jag får vill ja följa med till din stuga i sommar♥♥ Hade ju så himla roligt♥

Saga Öhlund: Finns så mycket jag skulle vilja skriva om dej♥ Du har alltid varit där för mej och jag verkligen älskar dej♥♥Tycker det är så synd att vi "glidit ifrån" varandra♥ Men vi får skärpa till oss för fan, vi kan inte hålla på så här♥ 

Maja Kuoppala: Ja, nu kom jag ju till dej.. hur sjutton ska jag börja. Du är verkligen personen som jag skulle kunna göra allt för. Det är något speciellt med dej♥ Du är nog en av mina bästa kompisar♥♥ Vi har ju samma humor typ, ungefär samma intressen och brukar oftast tänka likadant xD♥♥♥
Haha! Jag skulle nästan kunna sitta här och skriva hela natten, finns så mycket jag vill säga♥♥♥♥ Lol är det enda jag får fram xD♥♥♥♥♥


Nu var det ju musiken du ville veta lite mera om.. få se nu:

Jag har en väldigt random musiksmak. Jag lyssnar på nästan allt♥ Allätare helt enkelt♥♥ Men just nu är min stora favorit 80- tals musik♥♥ Jag verkligen älskar 80- talet♥ Om jag hade fått hade jag helt klart levt under 80-talet♥♥

Postat av: Fettmat är klistrat fast på väggen men en kula! :D

OMFG! ÄNDA SEN JAG SÅG 21 JUMP STREET HAR JAG OCKSÅ VELAT LEVA PÅ 80-talet. FATTA GRYMT!!!! :DDD Hahahhahahahhah grym text om mig btw :) ♥

2012-02-20 @ 15:55:41
URL: http://majafettsonärinteenpenhall.fett
Postat av: Anonym

Så fint skrivet Jull ang Majjipajji :)

2012-02-22 @ 20:00:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback