Min helg ^^

Hejj! Ja, nu kan jag ju äntligen berätta vad jag gjorde i helgen ;D Få se nu.. i fredags var jag ju på bio, det kanske du redan vet ;) Men i lördags var jag iallfall med MajaK ;D Vi köpte ansiktsmask, hårinpackning, chillinötter, godis och en massa paket med nudlar som vi senare tilllagade med wookgrönsaker ! ;D Awesomee!
Vi ska göra om det där nästa helg har vi bestämt ;))  Sen på kvällen såg vi Cry baby.. haha den typ dampade så vi bytte till 21 Jump Street och dog åt Penhalls kommentarer XDD HAHA! Jag får inte luft när jag tänker på honom XDD

Igår hände det inte så mycket, vi såg på sommarbilder och typ lipade.. men seriöst! Jag vill verkligen ha sommar nu! :C 




Min fisk xD


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback