Helg~♥

Hejj!! I helgen har jag varit med MajaK. Vi har varit på stan, sett på film + lite av 21 jump street♥ och typ dampat. Haha! Jag verkligen älskar Penhall i 21 jump street´s kommentarer xD Haha!! Alltså dom är så himla klockrena xDD Haha! Får seriöst panik när jag ser honom.

Vi har också dansat lite tillsammans med Saga. Hon har ju fått ett nytt spel till deras Kinect så det har vi roat oss med ;) I veckan beställde mamma ett påslakan till mej som jag ska ha på grans. Haha, det är ju kossor på det så det passar ju bra xD Om några timmar ska jag tillbaka till grans. Nu blir det väl att göra klart läxan, packa och sen dra :'D

På torsdag ska kanske MajaK komma och hälsa på mej på grans. Kommer bli super-duper-mega-roligt! Har ju så mycket jag vill visa henne~ Hoppas nu bara att hon får för Marcus^^ 




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback