Glad Alla ♥-ans Dag :)


♥Hejj! Den här dagen har verkligen varit rolig. Hur ska jag nu börja... få se nu:
Klockan 6.00 i morse vaknade jag av att min mobil ringde. Det var Carro, hon berättade direkt att Blackwards kalv var på väg.. så jag flög upp ur sängen och tog på mej laggårds kläderna och sprang dit. När jag kom dit hade klövarna kommit ut och man såg lite av huvudet på kalven. Det var bara jag där för Sara och Carro hade ju jour så dom var och mjölkade. Efter 45 minuter kom den ut. Jag blev överlycklig för att det hade gått så bra. Det visade sej att det var en tjurkalv så jag döpte honom till Valentine :) Tyckte det passade bra ;) Sen hade vi lektion och då bjöd Ann (våran lärare i lantbruk) oss på geléhjärtan :) Det tyckte jag var gulligt av henne ;D

Vi har också varit i maskinhallen och kollat när polisen har tränat sina polishundar.. Det var verkligen jättehäftigt ;) Plus att jag typ blev kär i varenda schäfer jag såg xD

Sen efter typ en timma for vi till Nolia. Det var ett ställe där dom hade olika stånd med olika val efter gymnasiet typ. Typ läkarlinjen.. polislinjen.. jaa du fattar.. och mitt i allt när vi går där så ser jag en snubbe som jag tycker verkar bekannt.. plötsligt blir jag jätteskenerad och typ dör! Jag såg nämligen snubben från Swedish meal time!! HAHA! xDD OMG! Det var så himla häftigt XD Sara och Carro ville att vi skulle gå fram och be om en autograf, men feg som jag är så vågade jag inte xD Men tillslut lyckades dom övertala mej och vi tog foto med honom!! HAAHA! FATTA SÅÅ HIMLA AWESOMEE! :DD Jag är ju typ hans största fan xD♥

Efter bilden gick vi på stan. Hittade en del grejer jag ville ha, men hade inga pengar xD HAHA! Gick runt och sjöng "jag är en fattig bonddräng.. men jag lever ändå XD" ;) Haha sen gick vi till Max och käkade lite hamburgare ;) Gott var det! :) Det blev också en liten glass till efterrätt :)

Efter en mätt mage gick vi till Röda korset och Dollar$tore och sen tog vi bussen "hem" ;)

Haha! Ja, så ser dagen ut ;) Nu ikväll blir det väl att försöka redigera ihop en liten film på när Blackis kalvar och sen efter kvällsfikat ska vi se Cry baby! :))♥
Jag har ingen aning när jag lägger upp filmen på Blackis kalvning men du ser ju när den dyker upp :'D♥


Inte så bra bild men det där är iallafall Valentine♥




Gullungen Emelie♥


Mina gullungar♥ ÄLSKAR ER!


Hahhaha!! ALLTSÅ JA, mobba inte hur jag ser ut.. jag vet att jag gör värsta fula minen men tänk dej själv att stå brevid din idol och vara skenerad XDD


Tilda testade en hatt och några snygga brillor ;D Haha! Hon ser seriöst ut som en skyltdocka!!♥


Haha! Jag tycker att Sara ser ut som "Sickan" i Jönssonligan xD


Jag och Carro :)♥


Inga kommentarer xD


Min glass♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback