Friday :))

Hejj!! I går åkte jag in till Luleå och mötte upp MajaK på busstationen x) Efter det åkte vi till grans^^ Jag visade runt henne och hon verkade trivas c: Idag vaknade vi klockan sju, jag åt frukost och sen gick vi till laggårn c; Hahaa hon tyckte verkligen om djuren c: Efter att vi varit i laggårn gick vi till smådjurshuset, hennes favorit var nog papegojan Kalle xD Haha, han är jättefrän x) Sen hade jag två lektioner som hon fick följa med på, lunch, packade, kokade nudlar till MajaK och sen drog vi hem med bussen c: Efter typ en timma tog vi med oss Nellie och gick och hämtade Max xD När vi kom tillbaka åkte jag till stan med pappa och fixade mitt bankkort c; Nu fungerar det som det ska ;) Efter besöket på stan åt vi mat och sen drog jag och MajaK och såg på bio :)) Hhahaha, fy fan, vi såg på Star Wars i 3D du fan så dålig den var xD Jag råkade somna lite så där smått under filmen xD Haha efter det för vi hem till MajaK och somnade där vid tolv c;


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback