10 Saker du kanske inte visste om lilla mej :)♥

Hejj! Fick en liten uppgift av min kompis att skriva ner 10 saker om mej, vissa saker kanske du redan vet, men vad gör det? :)

1. Jag har en knasigt söt rumskompis :)♥ 
2. Jag har världens bästa humor!
3. Enda sen jag började 9an har jag varit trött hela tiden
4. Jag har typ alltid ont i ena foten, det är något konstigt med den 
5. Jag har gått i hockey när jag var mindre XD
6. Jag älskar att skämma ut mej själv ;D
7. Jag hatar när någon försöker prata med en när man har hörlurar i öronen
8. Jag älskar norrländska♥
9. Jag har tvångstankar, tex: om läraren glömmer att sudda ut en liten "fläck" eller nått från tavlan får jag typ panik
10. Jag måste alltid göra någonting när jag pratar med folk, tex: hålla på med håret, naglarna, "klia" mej på näsan, ja typ.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback