Sista inlägget

Hejj! Som du kanske har märkt dom senaste dagarna eller veckorna till och med så har jag ju inte alls bloggat. Jag har varit upptagen med en massa och har inte orkat helt enkelt. Men jag tänkte göra ett sista inlägg som faktiskt "avslutar" bloggen. Så det här blir det sista :) TACK TILL ALLA SOM FAKTISKT TAGIT SIN TID OCH LÄST MIN BLOGG OM MEJ, MITT LIV, GRANS OCH ALLT ANNAT!! NI ÄR HELT KLART BÄST!♥ Hejdåå!


Postat av: Rosalie

Men juliiiia, din blogg är så bra och blir alltid jätteglad när jag läser den! :(

2012-08-11 @ 23:39:13
Postat av: Meliinda - Leader of the stylatorarmy -

Näe nu fåru väl ändå ta dig samman kvinna inte fan ska du sluta blogga!! Du fick ju mig att börja igen, och hitta motivation, så nu ska jag få tillbaka dig. SLUTA UPP MED DUMHETERNA OCH SLUTA INTE. Ta hellre en kort paus, iaf tills skolan börjat. Älskar att läsa din blogg, den ger inspiration till mitt bloggande! Dessutom är du awesome, du har bloggat hur länge som helst och.. bara SLUTA INTE ;w; GE DIG NU. Gör mej inte besviken!

2012-08-11 @ 23:59:11
URL: http://stylatorarmy.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

Håller med Melinda och Rosalie!Du FÅR inte sluta blogga!!!

2012-08-13 @ 10:18:21
URL: http://Thegirlwithnamecaroline.blogg.se
Postat av: Gojsan

SNYGG BLOGG <3

Hej! <3
Jag har en liten frågestund på min blogg.
Jag såg att du hade frågat på Carolines blogg och undrar om du skulle vilja vara såå gullig och göra det på min OCKSÅ <3
Du kan antingen fråga på :
Gojsan.blogg.se
ELLER
Gojsan.bloggplatsen.se
Och om du är extra snäll kan du väl fråga på båda?
Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer men det skulle vara sååå pinsamt att bli dissad :(
Tack på förhand! <3

2012-09-16 @ 18:49:55
URL: http://Gojsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback