Sol, varmt och restaurang mat c;


Hej! Vädret idag har varit grymt skönt! Sol, varmt och inte ett moln! :] Jag behövde inte använda min jacka. Kunde gå i linne när jag gick in till stan med familjen. Vi gick till pizzeria Amore och åt lite sen gick vi hem igen. Jag åt en kycklingsallad, mamma en nachotallrik och Joel och pappa en Calzone ;) När vi hade kommit hem åkte jag ner till Maja och hämtade mina saker, väskan och min cykel^^ Sen for vi till torpis och filmade lite. Jag råkade trilla ner i en vattenpöl med mina tygskor och det slutade med att jag "badade" i dom, hoppade nämligen ner med flit och gjorde stora plask xD Hahha gjorde det bara för att videon skulle bli bra xD











Postat av: Emelie C

åh så gott :), hihi ananas ;)

2012-04-29 @ 18:49:22
URL: http://emeliecarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback