6 bilder~


Hejj! Idag har jag och Maja bestämt oss för att vi ska börja spara pengar till sommaren :D Vi har nu varsin spargris/elefant som vi ska spara i. Maja har elefanten och jag grisen xD Jag vet inte.. det hände när vi satt och räknade pappa´s sparbössa, vi blev väldigt sugna på att börja spara och så blev det. Nu har vi inte så mycket bara lönen som vi fick för att vi räknade åt honom. Men mer ska det bli ;)

Lunchen idag blev pizza och sen efter det såg jag och mamma på film. Efter filmerna for vi förbi mitt praktikställe och snacka om att jag blev nervös! Så fort jag såg hur stort det var och allt höll jag på att dö! Haha sen efter det for vi till ica och köpte mat till mej imorgon :D♥



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback