Mario med random folk-


Hej! Idag blev det ica. Där köpte vi varsin energidryck och en påse cheez cruncherz ;D Sen for vi förbi max och köpte glass. Maja tog en Sundae och jag en Blizzer med choklad kross och kola sås. Men fredag den 13 slog till och gav mej utur. Jag fick aldrig något choklad kross på glassen :C Jag fick bara kola sås, jag mena jag kunde ju faktiskt ta en Sundae om jag lika gärna skulle få glass + sås. Jag köper ju alltid en blizzer för att jag ska få krosset till. Men jaa. mitt första fredag den 13 då xDD Haha så fail!

Sen efter den failade glassen satt vi kvar på max och spelade lite. Ett spel som jag laddade ner igår till mobilen då. Det heter Temple Run och är korvigt!! Jag mena: jag blir alltid arg när jag spelar det för jag har inget tålamod och dör typ hela tiden xDD Haha sen efter det spelade vi Mario kart live tillsammans med random folk från världen, tex: japan, tyskland, frankrike mm. Det var mycket roligare än att spela mot själva "spelet" XDD Hahaa vi kände oss mera sociala XD Det är typ det vi gjort idag :D Nu bilderr~








Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback