Kycklingmacka!-

Hej! Idag har jag varit på Sanden skolan och hälsat på. Det var typ sej likt och inget speciellt. På Sanden träffade jag Linnéa och fick vara med på hennes fysiklektion ;) Haha det var mycket roligt, Lasse deras lärare äger ju! Jag träffade också Paula och några andra från deras klass! Det var riktigt roligt och få träffa dom igen! Var ju så längesedan sist!^^ Efter det gick vi på stan en stund och sen gick vi till Dagoberts och jag köpte en kycklingmacka som jag sedan tog med till Linnéa :) Den var riktigt god och efter det fick jag skjuts av Maja´s pappa hem^^ Nu kan jag inte skriva mer, ska packa för att jag ska iväg till Kusön och fira valborg där. Uppdaterar mera där för jag ska ta med mej datorn! Vi hörs!





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback