Hur jag träffade Penhall. DEL !

Det var en solig dag i sjumilaskogen, nalle puh hoppade runt som vanligt och nasse kröp. Jag fjärta på en akita valp som såg ut som rumpan. Jag gick till en tv som stod mitt ute i vattnet, jag sprang i slowmotion och vinden smekte mitt fläsk. Jag hade bara sockar på mig, men det gjorde ingen något. Dom älskade det! När jag var framme så startade jag tvn och började sjunga i dreaam about green ängs. Jag satte mig på en sten fullt av alger, jag blev grön på rumpan vilket påminde mig lite om grincen eftersom att min rumpa är ju faktiskt mycket hårig. Jag såg att 21 Jump Street var på och jag blev glad som en liten fisk på öppet land. Jag lutade ansiktet i händerna medans jag kollade när penhall var så cool i serien. Efter några sekunders tittande på tvn så kom jag på en idé, varför inte söka upp penhall och kolla vad han gör?! Han kanske börjar gilla mig? Jag slog av tvn igen och sprang till min träkoja. Jag kollade mig i spegeln och sa, "oj,oj det kanske blir lite pinsamt om jag bara har sockar på mig" så jag gick till garderoben och tog på mig en mössa. "perfekt!" sa jag för mig själv och tog upp min gps och tryckte in "penhall" som destination. Del två kommer ut snart!



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback