Halv 12-


Hejj! För en halvtimma sen vaknade jag. Jag tittade direkt på klockan och såg att den visade halv 12. Jag ba: åh nej!!! Sen vaknade MajaD av det och jag ba: vakna dude, klockan är halv 12. Och hon ba: Nej det är det inte.. efter att det hon kollat på klockan så märkte hon att hon hade haft fel xDD haha. Sen gick vi upp och bytte om till lite snyggare kläder än pyjamas då och jaa, nu gör vi inte så mycket. Jag sitter här i Maja´s rum och skriver och smsar med Linnéa.H medans hon är där nere med Jake typ :) Aja, kanske är bäst att jag går ner och kollar vad hon egentligen håller på med för hon håller på att vråla på mej hela tiden xDD Haha, uppdaterar mera sen!♥




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback