Grönland- dag 9


Hej! Idag började jag dagen med att jag gav kalvarna mat, mockade ungefär 16 stycken boxar efter varandra och sen var det frukost! Haha åt inte fil, det blev bara en macka den här gången ;)♥

Har tagit lite för och efter bilder på när jag mockade ;D Haha ressultaten ser du här nedanför ;D

Har också rengjort vattenkopparna och förflyttat en ny kalv till en annan box.

Efter att jag flyttat över kalven gick jag till box nummer 14 till min lilla favoritkalv och kramade om honom lite grann. Han är verkligen jättesöt, han får som ersätta Valentine nu när jag inte kan träffa honom mera. Haha här en dag kallade jag honom för Valentine, det var creepy! xD

Lunchen idag blev farmor och farfar´s middag från igår! Supergott!!

Annars har jag bara gjort vanliga rutiner, som skrapat, föst in kor och gett mat.












Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback