Grönland- dag 7


Hej! Den här dagen har gått väldigt segt. Började med att jag kom dit, märkte att Julia inte var där. Men jag började mocka som vanligt och mockade alla boxarna själv. Efter ett tag såg jag henne. Hon hade bara varit i lösdriften hos dom större korna :D

Efter mitt mockande gick jag och åt frukost,  Fil och flingor med sylt blev det som vanligt. Haha är typ det enda jag äter på frukosten xD

Sen gick jag ner till den gamla laggårn och skottade ur all skit som var på foderbordet. Det tog riktigt lång tid och jag jobbade in lunchen så att jag fick sluta tidigare. Ska fortsätta med det imorgon eller på torsdag för jag blev inte färdig.

Efter att jag skottat i två timmar ungefär gick jag tillbaka till nya och gjorde ett halsband innan jag märkte hur mycket klockan var. 14.36 stod det och min buss gick 14.40, jag fick ju springa till bussen men jag hann med den :D♥



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback