Grönland- dag 6


Hejj! Den här dagen har verkligen gått segt. Började med att jag mockade, gav kalvarna mat, mockade lite mer och åt frukost. Det blev fil, flingor och sylt :'D

Efter frukosten gick jag ner till gamla laggårn och mockade där. När jag var färdig gick jag tillbaka till den nya laggårn och satte mej i en av kalvboxarna tillsammans med min favoritkalv. Jag kallar honom inget speciellt men det är något speciellt med honom, det har det varit enda sen han föddes. Han var ju den första jag matade i flaska och jag var den första som matade honom med flaska :) Jag tycker vi är som gjorda för varandra. Varje gång jag ropar på honom eller går nära hans box så kommer han alltid. Han är såå söt! :) Jag har verkligen lust att köpa honom men jag har ju ingen plats att ha honom och jag kan ju inte direkt ta med honom till Grans. Vi har ju inte tjurar där :/ Mitt "lyckonummer" är ju 14 och han har det på sin box, fatta vad läskigt! xD

Efter det åt jag lunch, jag åt spaghetti och köttfärssås. Sen resten av dagen till fyra byggde jag halsband, fick inte ge kalvarna mat på "kvällen" för det skulle Åsa göra. När jag hade slutat så skulle jag precis börja gå till bussen men då körde en snubbe som heter Olle förbi och frågade om jag ville ha skjuts hem och det slutade med att han skjutsade hem mej :)) Snällt vah? :'D








Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback