Grönland- dag 2


Hejj! Den här dagen har varit bra. Jag kom dit klockan 6.50 och bytte om till mina "laggårdskläder" Jag började gensat med att skotta och ge mat till kalvarna och kvigorna. Efter det var klockan 9.30. Då gick vi upp till köket och åt fil och flingor.

Efter "fikat" gick jag ner till den gamla laggårn och skrapade boxarna åt dom lite större kvigorna ;D Haha kvigorna trängde in mej i ett hörn och knuffade mej fram och tillbaka mellan dom. Haha nu förstår jag precis hur en fotboll känner sej xD Om du nu tänker dej att kvigorna är spelare och jag är bollen :p

Lunchen idag blev någon pasta grej med skinksås xD Haha inte sådär jättegod var den men den dög :p Efter lunchen började jag bygga ihop nya halsband som kossorna ska ha i dom nya mjölkrobotarna :D Det var ganska knepigt innan man kom på hur man skulle göra xD Sen när jag kollade i "koboken" för att kolla vilket nummer en ko hade så såg jag att den hette "Jullia" Haha jag dog!! Jag brukar ju kallas för Jullia! ;DD♥ Aja, nu vet du iallafall lite om vad som hände mej under dag två då! Skriver mera imorgon!!

Fy fan! Jag måste bara berätta: Ska ju ta bussen imorgon på morgonen och jag kommer typ dö! Hoppas jag hittar rätt och plingar på rätt ställe xD Haha aja det löser sej nog! GODNATT!♥



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback