Grönland- dag 10


Hejj! Idag var det sista dagen av praktikdagen, tråkigt är det men sant :/ Har haft mycket roligt dom här två senaste veckorna. Kommer helt klart sakna stället!♥ Aja, nog med det!

Jag började dagen med att jag gav kalvarna mjölk med "mjölktaxin" och sen började jag mocka. Mockade till klockan halv 10 och sen blev det frukost! :) Frukosten bestod utav en macka med skinka och ost :p Haha mycket gott!

Efter frukosten rengjorde jag kalvarnas mjölkhinkar och vattenhinkar och skrapade i lösdriften! Lunch åt jag aldrig för jag jobbade in den :D

När klockan var halv 2 bytte jag om till "vanliga kläder", packade laggårdskläderna och gick till bussen :D Ja det är typ det som har hänt idag :))♥ Har tyvärr inga bilder, fotade aldrig. Men kan bjuda på en som jag tog när jag kom hem :D



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback