Min helg ^^

Hejhej^^ Här kommer lite grejs från min helg^^

Fredag: Idag har Saga fått vara i en ladugård för typ första gången ;D Vi har rakat en ko och gått på en promenad med en tjurkalv som kallas Snowball, det var första gången han gick i koppel men det gick jättebra :) Jag har också varit med MajaK och Saga när jag kom hem ^^ Vi har faktiskt inte gjort så mycket, varit hos mej och sett film typ ^^











MK=Majakuoppala














































Gullungen<33

7/10-11

Lördag: Idag har jag varit med Saga och MajaK hela dagen ^^ Vi har varit på Ica och handlat lite lördagsgodis c:
Jag blev typ jättemobbad för att jag var så seg, det tog faktiskt bara en timma så jag var rätt snabb den här gången :'D Sen åkte vi hem och spelade Mario och efter det åkte vi hem till dom och spelade The sims 2 :))
Det var awesome!! Fast vi hann aldrig bygga vårat hem innan vi skulle sova XDD

Här kommer iallafall några bilder från MajaK´s blogg ;)) 


Haha visst är vi feta?? XDD


Här är en vacker bild, jag kände mej väldigt cool när jag tog den xD 8/10-11

Söndag: Den här dagen gjorde jag faktiskt inte så mycket, jag åkte hem tidigt från Saga och MajaK och packade och sen såg jag på film med familjen :)) Vi såg på Planet 51 ^^ Den var faktiskt bra ;))


Planet 51 

Sen efter ett tag kom Saga och MajaK förbi och då skrev vi ut bilder som jag skulle ta med mej till Grans ^^
Jag skrev ut en bild på Siga som Sakura och en bild på MajaK<3 Det blev jättesnyggt och passade väldigt bra till rummet :)) Det var typ det jag gjorde i helgen ^^ Men nu ska jag typ sova men jag skriver nog mera imorgon ;D Adjö! <3 9/10-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback