Svaaaar!~♥

Gullungen Linnéa.H har kommenterat mitt lilla inlägg så nu kommer svaret! :)) <3



Haha!! Vad gullig du är! 
Haha jag vet inte om jag tycker att kyckling är så himla creepy men det var ett bra förslag XD
Smurf.. Haaha nej, för mycket blå färg och grejer.. Plus att en smurf är gullig, jag mena jag ska ju vara creepy
Få se nu.. häxa, haha nej, jag har varit häxa varje år, jag vill helst prova på något nytt :))
Vampire!.. haha, jaa.. elller... nej.. eller jag vet inte, dom är ju ganska coola så jag får se xDD
En katt... Haha om jag nu ska vara katt måste jag helt klart ha dom där tänderna som jag la ut en bild på XDD
Aja, men tack för dina förslag!! Får se vad det nu blir!^^ Gulliss!!~ 24/10-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback