Söndag!!



Hej!! Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Klockan 13.30 åkte jag hem från MajaK och Siga^^
Det var för att jag skulle äta, packa och jaa sånt. 
När jag skulle säga hejdå till Siga så såg jag att hennes virkade lieman var klar så jag var bara tvungen att fota honom ^^ Så här blev han: 




Så jävla snygg alltså! ;)

Senare på dagen kom MajaK och Siga och hälsade på. Vi började genast planera våra "cosplays", höll jag på att säga, haha nej jag mena halloween kläder. Vi bestämde att MajaK ska vara Captian Jack Sparrow ^^ Och jag vet inte rikigt vad jag ska vara men Saga funderar på att vara ett spöke :)) <3 Haha får se vad det blir ;)
Antingen ska jag vara en mimare, the grudge eller en "docka" ;D Om jag nu inte kommer på något coolare förstås ;)

Nu sitter jag iallafall i rummet, jag kom precis hit ^^ Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, troligen sova eftersom att jag och MajaK råkade vara uppe till klockan 06:00 (gör Christer smilet) XDD Hehe~


God nattt! c: 23/10-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback