Min dag! :'D

Hej!! Den här dagen har varit väldigt random. Vi har haft idrott på morgonen, biologi och naturbruk.
Idrotten bestod utav basket!! Det var jätteroligt för jag är så jävla bra på basket ;)) <3
Vi delade upp hela klassen i två lag och spelade en match, jag var så jävla cool för jag gjorde ett mål ;)

38135_1412175619911_1098129962_31117942_6805469_n_large

Sen på lunchen var det palt och för dom som inte tycker om palt fanns det Gorbys!! ALLTSÅ!! Jag är helt seriös, det låg flera gorbys i en plåt!! O__O Det var så jävla häftigt!!! KOLLA SJÄLV!!


Såå jävla awesome!!! <33

På naturbruket hade vi redovisning, vi skulle redovisa om olika djurarbeten, alltså arbeten där djuren får arbeta.
Vi (Jag, Emelie och Sara) hade knarkhundar/polishundar. Det gick jättebra :)) <3


Våran snygga planch! <3


En liten bild på Melinda och Tilda från naturbruks lektonen! :)<3

Aja, det är typ det vi har gjort idag!! Nu ska jag sova för klockan är 23.57, hehee~ 
Godnatt!! <33

Tumblr_lgzuiefiie1qcn5gio1_500_large_large 19/10-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback