Måååndaag~


Hejj!! Idag på morgonen var vi i stallet. Vi fick rykta och leda hästar! Det var ganska roligt faktiskt^^
Här kommer iallafall några random bilder och en liten film från stallet c:


Den ena stallkatten, Simon~


Den andra, Hannes~ <33 Jaa jag vet att namnen på katterna är asfula men, men.. xDD


Melinda med hästen, Viktor!~ <33


Miina dojjor! <3


Siimon~


Meeliinda och Viiktor!~


Meeeelinda och Viiiiktor!~


Juuliiaa~


Elleen~


En Hannes!~


<3


Hannes~


Våra arbeten^^


Naaw!! Sööt Liiinéea~


^^




Hannes~


Saadlaar! <3


Siimon<3




En liten video på Melinda och Viktor! ;)

Vi har också varit i snickeriet idag. Jag och Melinda har fortsatt arbeta med våra hyllor^^
Vi har hunnit göra så mycket så att vi har sågat ut våra 16 bitar^^ Så nästa gång ska vi limma ihop dom, precis på samma sätt som Linnéa har gjort här på den här bilden :)) <3


Linnéas träbitar! ;)


Suddig bild som faan!! XD


Några personer från klassen. Tobias, Sebastian, Linnéa och Ellen ^^




Skruvar!! :) Jag börjar seriöst tänka på MajaK när jag ser denna spiklåda. Det är för att hon typ har den där färgen på sin jacka XDD Hehe~ Det var ju liksom därför jag fotade den också XDD 


Vååra 16 plankor som vi sågade ut^^


Melindas 8 och mina 8 plankor!! ;)


Faan vad sööt! <3


Haha fråga inte varför jag fotade den, jag hade tråkigt.. ;D


Jaa, detta är vårat feta mål. Vi hoppas och tror att vårat arbete kommer ätt sluta så här.
Jag mena, fatta fail om dom blir misssbilade xDD HAHA!!

Det är typ det vi har gjort idag^^ Nu ska jag nog gå ner till maten och äta middag. Det blir Parisare~
Hoppas att dom inte är lika dränkta i fett som dom på sanden brukade vara O__O 24/10-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback