Helgen är över :/

Hej!! Jag har precis kommit "hem". Jag har varit på OK med Melinda och köpt en dricka. 
Jag hade tänkt berätta lite om vad jag gjorde i helgen ^^ Här kommer det:

Fredag: Hej!! Min fredag började iallafall med att jag och Melinda fixade en praoplats till vecka 45 ^w^
Efter det gick jag på stan med Linnéa. H en stund och efter det åkte jag hem ^^ 
När jag kom hem fixade jag Sara´s och Evelina´s present och sen for jag till bowlinghallen. Jag spelade mot Pauline och Lina. Gissa vem som vann.. JAG!!!! Jag vann stort. Jag fick 147 och Pauline som kom tvåa fick 114 ^^ Fatta vad jag var duktig. Här kommer några random bilder från fredagen





















När kalaset var slut gick jag, Lina och Pauline till Frasses ^^ Pauline och Lina beställde varsin meny och jag tog en Frizzy <33 Thats awesome, dude!! <33










Efter det åkte jag på kalas till Evelina ^^ Melinda var också där :D
Vi åt tårta och såg på film ^^ Det blev: Jag saknar dej!









Den var faktiskt bra. När vi skulle åka hem så hade bussarna slutat gå, så vi kunde inte ta oss hem. Jag bestämde mej för att gå hem och då hakade Melinda på, hon tyckte inte att jag skulle gå själv i mörket. Det gick faktiskt bra och gå för vi gick där och sjöng typ hela vägen hem så vägen kändes inte så lång XD 30/09-11

Lördag:
Hej!! Idag har jag varit på stan med mamma och Maria. Vi hjälpte Maria att handla nå snyggt. Jag köpte iallafall en Manikyrpenna och mamma köpte ett paket med Fransk manikyr. När vi var klar åkte vi hem till henne och packade alla Maria´s saker, när hon var klar åkte vi hem. Jag började genast fixa mina naglar och när jag satt där och målade kom MajaK <333 Hon kom på att jag kunde göra prickar med den nya pennan på naglarna och det gjorde jag. Det blev as snyggt ^^ Sen när mina naglar var fixade åt vi mat och sen spelade vi Super Mario ^~^ Det är typ det vi har gjort idag :'D <33









♥  1/10-11

Söndag: Idag har jag varit med Saga. Vi har inte gjort så mycket för jag hann bara vara med henne en liten stund. Vi satt vid datorn och kollade runt på hennes Deviantart och dog åt bilder på failade cosplays XDD 
Sen gjorde vi inte så mycket. Nu är jag iallafall på Grans, Melinda och Tilda ska sova över hos mej och Sara. Dom sitter och kollar på Glee nu så jag ska typ se med dom en stund innan vi ska sova ;D Men vi hörs gullungar! <33




Det där är några av bilderna vi sparade på hennes Deviantart ;D
Här är en länk på hennes Deviantart om du nu har lust att kolla: http://digechan.deviantart.com/ 2/10-11



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback