Helgen!! <3

Hejhej^^ Så här ser min helg ut!

Fredag: Hej!! Jag har jag tagit ut mina flätor idag och så här blev det: 




Jag hittade också några fjortis bilder på Melinda XDD




Såå sööt!!~

När jag kom hem började jag spela Spyro på Wii.







Jag klarade ut det där spelet. Det var både roligt och tråkigt, för jag vill ju fortsätta spela :/ Men jag ska typ börja om :)) XDD sen efter det städade jag lite av huset, gjorde upp en brasa och tände några ljus för att liva upp stämnigen och för att det skulle bli lite varmare inne :)

172c30133185fc5fce4d6e855bfa49ad_large

Efter typ några timmar kom Siga och MajaK och hälsade på. Vi började genast spela Super Mario och sen gick vi och lade oss ;D

Lördag: Hej!! Idag har jag, Siga och MajaK varit på badhuset ^^ 



Efter det åkte vi till Ica och köpte fett mycket godis. Det blev sex stycken Marabaous, en dricka, en chips påse och en cheese balls påse XDD fatta vad feta vi var XD





Snacka om feta!! ;)

Sen åkte vi hem och dampade XD och på kvällen blev det film ^^

Söndag: Idag har jag typ inte gjort så mycket, varit med Siga och MajaK, sett på film, packat och slappat ;)












XDD 16/10-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback