Halloween på skolan^^


Hejj!! Nu har jag precis kommit till rummet. Jag och Elin har varit ute och skrämt upp folk.
Vi har varit varit på Ica och Konsum. HAHA!! Det var jättemånga som blev rädd, det är ju ett positivt tecken på att man var läskig! XDD
Det var en kille typ på tretton fjorton år gammal som satt på en bänk lutad mot en glasruta inne på Ica. 
Jag ställde mej bakom glasrutan så att jag precis stod bakom honom och när han vände sej om så stod jag bara där och stirrade på honom, man såg liksom hur rädd han blev och när jag fort vände tillbaka huvudet stod Elin mitt framför honom och stirrade. Han blev jätteskenerad när han såg att alla i affären började skrarta XDD
Hans mamma ba: Blev du lite skenerad nu vah? Du är ju röd som en tomat.
Haha!! Han blev ännu rödare och stirrade in i telefonen x'3 
Det var typ det vi gjorde ;D Jag varnar dej, använd aldrig billiga barn platständer, dom skaver sönder tandsköttet på dej, jag har flera sår i munnnen nu efter dom. 

Här kommer iallafall bilderna på mej och Elin^^


Vi var vampyrer! :)


Creepy huh? ;D


Fjortisbild på mej och Melinda! ;)


Mina vampyrtänder! ;D






Haha jag är inte så bra fotomodell xDD 27/10-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback