Fredag!!!


Hejj!! Nu har jag äntligen fått lov! Fy fan, vad jag har längtat!! ;)) 
Jag kommer få vara hemma nu i två feta veckor!!!! :)))
Höstlov nu den första veckan och sen har jag prao! ;D

Idag fick jag skjuts av Melinda´s föräldrar.
Jag var hemma en timma tidigare, det var riktigt skönt!
När jag kom hem kollade jag direkt på en buss och efter en halvrtimma var jag stan. 
Jag bestämde mej för att möta upp Linnéa. H på skolan och det gjorde jag^^
Jag träffade Anita, min gamla lärare, hon blev iallafall jätteglad när hon fick se mej xDD

Efter besöket på skolan åkte vi hem till Linnéa och jag hjälpte henne med att lägga in en profilbild på bloggen ;D
Du har väl inte glömt att kolla in hennes blogg? www.flickansomintekompanatnamn.blogg.se

Sen efter det gick vi till Amore och åt lite mat. Jag åt en nachotallrik


Nachotallrik! <3

och Linnéa tog en Calzone ;))


Calzone! <3

Sen efter det åkte jag hem och efter några timmar gick jag ner till Siga och MajaK! 
Jag och MajaK började genast fixa i hennes rum, vi byggde en stor byrå efter en beskrivning och den blev snygg;D

Jag har tyvärr ingen bild på just den, men jag hittade en typ likadan på google :'D


Den blev iallafall skitsnygg! ;D 28/10-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback