Färgat håret på Melinda ^~^

Hej!! Jag har inte uppdaterat så mycket idag som du kanske har märkt XDD
Man kan säga att jag har varit upptagen ^^

Jag har idag varit på stan i Piteå. Det var seriöst inte roligt för jag hittade flera saker jag ville ha, men jag var väldigt smart och glömde mina pengar hemma, alltså i Boden :/ Så jag kunde inte köpa något.

Jag har också färgat håret på Melinda. Det blev rött ^^ Hehe, skitsnyggt faktiskt ;D
Jag kommer nog att lägga upp en bild imorgon för jag har inte lyckats fota henne än, men var lugn, bilder kommer :))

Imorgon kommer Siga hit, jag är så himla hyper så att det typ kittlas i magen på mej. Gud vad roligt vi kommer ha. Jag kommer typ vara hyper hela dagen och typ springa runt med henne överallt på skolans område för att hinna visa allt xDD Typ. Här är Ladugården, KOSSORNA!!, OCH VI MÅSTE KOLLA PÅ GRISARNA!!! DAMP, DAMP, DAMP..
Hoppas hon kommer att trivas och vill komma och hälsa på fler gånger ;)
Hon ska sova över här tills på fredag. Vi ska vara i ladugården före lunch. Saga kommer lukta som en riktig bonde XD

Carro kunde inte göra klart mina flätor idag för mitt hår var för rent, jag har ju duschat på morgonen och det måste typ vara "fettigt" för att det ska fungera, annars är det så svårt att fläta.

Aja, nu ska jag sparka bort Melinda från sängen så att jag kan sova, men problemet är att hon ska ju sova över här, så hon ska ju också få plats. Aja, huvudsaken är ju att hon inte har datorn ivägen :'D 

Melindas hårfärg ^^ 5/10-11



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback