Tisdagen börjar närma sitt slut! ;)


Hej!! Idag har jag inte gjort så mycket, haft vanliga lektioner och valt lite kläder till "halloween festen" som vi ska ha här på torsdag :) Jag vet precis vad jag ska ha, men vad det är får du veta på torsdag för det ska bli värsta överrasknigen ;D Det är bara Linnéa.H och tjejerna i klassen som vet. Hehe~

Här kommer iallafall en bild på mej från biologi lektonen:


Fotad av Melinda! :'3


Jag har också haft mina lila linser på mej som du kanske märker^^ Dom var väldigt populära och det var många som ville ha linser efter att dom har sett mina XD

Ja men nu ska jag iallafall gå till kvällsfikat så jag skriver nog inge mera i kväll, men vi hörs imorgon ^^ Hejdå! 25/10-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback