Traktor! ;D


Hejj! Idag har jag kört TRAKTOR!!!! :'D Det var jätteroligt ;D Jag och Melinda hade radio i våran traktor. När vi skulle köra en lång skogsslinga höjde vi volymen och sjöng as högt!! Haha! Det var jätteawesome! ;D 
















Haha skit het! XD



Vi har också varit i ladugården idag^^ Jag och Melinda har fått handmjölka en ko. Våran ko hade nyligen kalvat så vi tömde hela 6 liter mjölk och när vi var klara visade det sej att hon bara hade 1 liter mjölk kvar i juvern.
Vi blev helt hyper och det visade sej att vi hade vunnit mjölktävlingen ;D
Sen när vi hade slutat gick vi till en pizzeria och åt middag. Alla förutom Sara tog en Calzone XDD



Sen gjorde vi inte så mycket mer ;D 14/11-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback