Två Studiebesök!!~

Hejhej!! Idag har vi varit på Brandstationen^^ Vi hade en föreläsning i början av studiebesöket och sen fick vi släcka en liten brasa med en brandsläckare^^ Det gick mycket bra :) Här kommer iallafall bilderna^^







Vi har också varit på Norrmejeriet!! Det var jätteroligt! Jag vill tillbaka. Det första vi fick göra var att se på en liten film om Norrmejeriet. När filmen var klar pratade hon lite och sen fick vi gå på en liten rundvandring i själva fabriken. Det var as coolt!! Det var precis som på film, jag såg en massa mjölkpaket, yoghurtar, filer, jaa allt!!
Sen när rundvandringen var över fick vi smaka på olika produkter, som tex: pepparkakasfil, gainomax, jokk, bullar och mjölk. Det var as gott :) Vi orkade typ ingen middag när vi kom "hem" XDD Hehe~
Aja men här har du bilderna! ;))♥ 


Naaw!! Sara och Emelie i själva rummet där dom förvarade alla produkterna, det var som ett stort kylrum, det är därför som ser så stela ut xD Men dom höll seriöst på att frysa ihjäl xD


Elin!^^


MJÖLK!


Emeeeliee~


x)




Vaackra miner XDD




Jag och Elin^^




KOLLLAA DERAS SUPER-UNDERBART-FINA-OCH-VACKRA-ÖGON!!!!!!!!! GEEEE MEEEJ! <3




Pepparkaksfilen är tillbaka! Vi fick smaka den, fast jag tycker inte den är så där super-duper-god, jag gillar mer när man smular sönder pepparkakor i vanilgt fil ;)


Vi fick också smaka deras egna kanelbullar~


SMAAKAA!~


Vi fick ocskå en liten recept bok :) <3


JOOOKK!! <3


Jokk!


Sööta!<3


Jahapp!! Det här är sista bilden^^ Denna lilla bricka bor hos mej nu, bara så du vet :) <3

Det var allt för mej!! <33 Adjö!^^ 30/11-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback