Traktor och Stallet^^


Hejj!! Idag har jag kört traktor igen! ;)) Det var mycket roligt, fast det hade varit roligare om vi fick köra i skogen istället för att bara köra runt på själva "banan". Jag har fått lära mej att använda en "klo" på traktorn som man lyfter tex: höbalar med ;D Jag har också fått prova köra en annan traktor än den jag brukar ha. Det fungerade bra, men jag gillar min och Melinda´s traktor bättre! ;D Aja nu kommer bilderna iallafall^^




SNÖÖ!! <3


Vi har också varit i stallet idag!! Vi har mockat lösdriften och ryktat hästar :) Det gick bra, fast vi trodde att vi skulle få rida när vi gick dit, men det visade sej att vi inte fick göra det :/ Aja men det har varit roligt endå :)









28/11-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback