♥Söndag~♥


Hejj!! Idag har jag och familjen åkt hem från hotellet. Vi for direkt och lämnade av mina väskor, hälsade på grisarna och kossorna och hämtade upp min cykel. Efter att Joel äntligen fått se kultingarna så åkte vi hem. Jag började genast rengöra fiskarna´s akvarium^^ När jag nästan var färdig ringde Siga till mej och det slutade med att jag åkte ner till dom. När jag kom dit tänkte jag direkt springa fram till MajaK och krama henne och berätta alllt vad jag hade varit med om.. men hon låg och sov så jag ville inte störa henne så jag gick upp till Siga istället^^ Sen var jag där till halv sex. Jag åkte hem och åt och for sedan tillbaka till grans. Det är typ det jag har gjort idag^^ 

Grans Naturbruksskola
13/11-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback