Söndag!! ;D


Hejj!! Idag har jag bara varit hemma och myst på med familjen. Vi har sett på film^^ Jag har också lagat mat.
Hehe~ Sen åkte jag buss till Luleå och på bussen på väg till Öjebyn träffade jag Sara och hennes nya mobil.. hon retade mej.. men det slutade med att jag fick låna den och spela Fruit Slasher ;) 
Sen när vi kom fram, hämtade Melinda alla sina saker från vårat rum och du skulle ha sett hur städat och stort rummet blev efter det XDD Sen när jag och Sara skulle sova så "råkade" jag kasta min telefon (eller ska jag säga "mobil" som MajaK säger) i väggen och då föll den bakom Sara´s säng och sprack. Luckan och själva telefonen hittade jag men inte batteriet. Det tog seriöst en timma innan jag hittade batteriet. Haha~ Det var allt för mej. ^^


Hahaha vackrer mat vah? ;D






Meine vovve ;D




Det snööade ute ;D
20/11-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback