På hotell nu! :'D


Hejj! Nu har vi precis kommit fram till hotellet. Det är typ svin stort och jag trivs jättebra :D
Vi har varit och ätit middag nyss. Det blev en buffé med en massa olika maträtter och ananas såklart!! Svin gott om du frågar mej ;) Här kommer iallafall mina bilder som jag har tagit ;D


Mat XD


Mamma och Joel ;D


Jag och pappa :'D


ANANANAS! <3


Lilla jag ;D


Korridor ;D


Haha Joel^^










Det här är bilder från Relaxen^^ 


Förlåt för den dåliga kvaliten, men det var väldigt mötkt där inne, så dom andra bilderna tog jag med blixten :D






Jacuzzi! ;D


Ett gammalt badkar som dom använde förr i tiden :D


Bastun^^


Myshörna^^


Här är bilder från "tvrummet" XDD




















Hissen^^


Inne i hissen^^'






Egen ismaskin!! :D




Utsikten!! ;D






I onsdags köpte mamma ett paket med lösnaglar åt mej! ;D Så jag har fått använda dom idag :'D


Mamma och pappa´s säng! :D
11/11-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback